niedziela, 10 maja 2015

BEŻ I CZERŃ ♥

Cześć Piękne!
Powoli do ruszamy do przodu z blogiem! :)  jesteśmy w coraz większej ilości miejsc i mamy nadzieje, ze to zaowocuje większą liczbą czytelników naszego bloga. Każda Wasza aktywność wywołuje ogromny uśmiech na naszych twarzach:)
A co dziś?
Dziś planujemy się wybrać na małe zdjęcia, oby pogoda nam na to jeszcze pozwoliła.
Mam dziś za sobą 2h marszu, jeszcze wieczorny trening i będzie dobrze, lato zbliża się wieeeelkimi krokami, więc ruszamy tyleczki moje Piękne!
                                                                                                   

Bluzka-Sinsay
Naszyjnik- Sinsay
Spódniczka- No Name





                                                                                                                              ~Agata 

16 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz! :) Masz cudne włosy! Czekam na więcej wpisów - życzę powodzenia w prowadzeniu bloga! Nigdy się nie poddawaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo stylowo! Podoba mibsię połączenie. Chętnie zostanę tutaj, bo jestem ciekawa kolejnych odsłon. Zapraszam też do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twoja bluzka, lubię takie :) Świetnie wyglądasz !

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale wyglądasz ;) masz śliczne włosy :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie masz długie, śliczne włosy. Tylko pozazdrościć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna koszula, od dłuższego czasu szukałam jakiejś czarnej :)
    pozdrawiam, Sandra :)

    http://samcix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny outfit. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Klimatyczne zdjęcia :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie,
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Ruszamy", a tu już tyle obserwacji, gratuluję! :)
    Btw, świetne zdjęcia :)
    teoriakobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękujemy za każdy komentarz :) ♥

♥ Wasza opinia daje nam dużą motywację ♥