niedziela, 31 maja 2015

Niebieski kwiat i kolce

Szalony weekend promocji trwa w najlepsze, więc dlaczego by nie skorzystać ? Rodzinny wypad o mało co nie zepsuł bolący brzuch, ale przezwyciężyłam go! O ciekawych nowościach w kolejnych postach :)

Niedziela? dzień beztroskiego leniuchowania, mimo, że jutro do szkoły , a rachunkowość sama się nie zrobi, no cóż... takie uroki bycia uczniem. :) Jednak mam czas na dodanie nowych inspiracji, więc ... przedstawiam Wam drogie Panie :* stylizację prostą, ładną i wygodną!








Bluza - House
Spodnie - Terranova
Buty - no name

Mam nadzieję, że weekend minął Wam równie dobrze jak mi :) 
Przed nam krótki tydzień, ale za to cudownie długi weekend! Aż uśmiech pojawia się na twarzy :)
POWODZENIA:*

~Ola 

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam pikowane rzeczy! A Twoja bluza jest super i jeszcze w kolorze baby blue :-) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. weekend minął mi bardzo fajnie a szczgólnie sobota
    Bardzo fajne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh ta szkoła, w niedzielę można niby odpocząc ale tak nie do końca xD bo jednak nadal ta szkoła... :D świetna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, więc zamiast 2 dni weekendu wychodzi 1 :(

      Usuń
  4. podoba mi się ta bluza ;) powodzenia w szkole!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. czytając tytuł posta od razu przypomniałam sobie tekst ze Shreka :D haha ;) śliczna bluzeczka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam czegoś ze słowem "niebieski" i tak tekst sam wpadł :))))

      Usuń
  6. Bardzo ładnie ;) Bluza mi się spodobała :))

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna bluza;)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny tekst i tytuł, pamiętam jak mnie rozbawił ten tekst w Shreku :D
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza jest naprawdę świetna, tak samo jak cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie bluzy, bo nie wyglądają na typowo sportowe,a jednak można je założyć w jakiś luźniejszy dzień ;) Fajna weekendowa stylizacja ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, przez Ciebie mam ochotę obejrzeć Shreka!
    Wspaniała bluza!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękujemy za każdy komentarz :) ♥

♥ Wasza opinia daje nam dużą motywację ♥