środa, 27 maja 2015

Poszukiwacze promieni słońca


Jakkolwiek brzmi tytuł tego posta, wczorajszy dzień był dniem poszukiwania :) Inspiracji to przede wszystkim, ale właśnie tytułowego słońca najbardziej. Prognozy pogody jednak oszukują, bo nie wyczuwam tych 30 stopni :(. 

Dzisiaj inspirujemy Was sportowym outfit'em - wygodnie, stylowo i pięknie :) Zawsze uważałam, że różowy, to zbyt bardzo słodki kolor i obchodziłam się z nim bardzo ostrożnie, wczoraj się jednak do niego przekonałam. 














Koszulka - House
Legginsy - Adidas
Buty - Reebok classic 


Krajobraz jak najbardziej wiosenny, czyli nasze wiejskie klimaty :)
Spodobał mi się ten strój, baaaaardzo wygodny!


A tutaj zdjęcia z naszych przygotowań!




A Wy, w czym czujecie się najbardziej komfortowo?

~Ola

13 komentarzy:

  1. też mam te legginsy adidasa;p świetne są;p super zdjęcia ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sportowe outfity :)
    http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przestałam się czuć komfortowo w legginsach, zupełnie nie wiem czemu o.o

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.aleksicar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz naprawdę super strój sportowy :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny sportowy look<3 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ubierając się zawsze stawiam przede wszystkim na wygodę; )

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kiedyś z różowym obchodziłam się ostrożnie, a nawet były momenty, że unikałam go jak ognia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Różowy t-shirt jak najbardziej na TAK :)
    http://o-c-z-k-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna i prosta stylizacja :)

    +Zapraszam do mnie:*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. w dresie! hehe :) na co dzień również wybieram komfortowe zestawy i... trampki :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękujemy za każdy komentarz :) ♥

♥ Wasza opinia daje nam dużą motywację ♥