czwartek, 14 maja 2015

RIPPED BOYFRIEND

Pogoda nie rozpieszcza, więc jednak pora ubrać dłuższe spodnie i dalej śmigać do przodu.  Czeka na mnie ogrom nauki, a godnie tu znaleźć czas na moją, ukochaną siłownię ?
Przed Wami znane boyfriendy z marynarką, mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu :)
Jutro piątek, więc czas odpocząć i świętować zakończenie matur, mojego Bodyguarda, wraz ze znajomymi na grillu.  Oby było godnie!
Geografia, polski, siłownia czekają, więc czas na zdjęcia...















Koszulka-butik
Spodnie - Cropp 


Co o tym połączeniu myślicie? 
Udanego weekendu Piękne :*

17 komentarzy:

  1. za mną też matury, wreszcie! :) a zestaw super!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spodnie i slip on! :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie życzę udanej zabawy jutro :* ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo, mam nadzieję, że tak właśnie będzie :)

      Usuń
  5. te spodnie są genialne! ;) dawno je kupiłaś?
    i piękne zdjęcia ! :)
    co powiesz na wspólną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupilam je z 2 tygodnie temu :) jesli chodzi o obserwację to jestem za:)

      Usuń
  6. spodnie genialne :D poza tym śliczna sceneria na zdjecia :*
    zaobserwowałam, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z propozycjami sukienek na mój bal, poklikasz w linki? będę wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  7. tło do zdjeć masz boskie i do tego wspaniale wyglądasz ;)

    Pozdrawiam serdecznie ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spodnie ;D Chciałabym takie, ale na razie sobie w nich nie pochodzę...

    OdpowiedzUsuń
  9. great post as always :) love your blog:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super look.
    podoba mi sie


    ~~~~~~~~~~>>>>>>~~~~~>>>>"
    Zapraszam na mój blog!
    www.bambboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tych spodniach :)
    polubiłam fanpage i zapraszam też na mój :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne tło wybrałaś do zdjęć, jestem zachwycona :)
    Spodnie faktycznie super !

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wyszły te zdjęcia z tymi żółtymi kwiatkami

    Czy mogę Cię poprosić o kliknięcie w link, w tym poście? http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2015/05/walktrendy.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę scenerii. Naprawdę cudowne są te żółte kwiaty <3 Stylizacje też niczego sobie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie--> worldofrosalindi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękujemy za każdy komentarz :) ♥

♥ Wasza opinia daje nam dużą motywację ♥