piątek, 5 czerwca 2015

Summer is coming

Hej, hej, hej :)

Dni robią się coraz cieplejsze, więc czas było kupić lżejsze wdzianka :)
Uwielbiam t-shirty z jakimiś fajnymi napisami bądź obrazkami.
Mama namówiła mnie na różowy sweterek, bardzooo przewiewny, co mnie zdziwiło :) dlatego zaryzykowałam i zakupiłam ten cud poniżej :



Zwykły kolorowy t-shirt, ale z pewnością, będzie pasował zarówno do jeansów czy spódniczki :)




Nie mogło zabraknąć oczywiście białej koszulki, co ostatnio u mnie jest normą :) white is my love


Koszulka, koszulką, nic dziwnego, ale jednak .. zainspirował mnie aparat + tekst . Niby nic, ale jednak chwyta za serce:)



Dzień dziecka? to jest to!



Moja ulubiona odżywka z Garniera, POLECAM!
Nie ratuje zniszczonych końcówek, bo to ściema :D,gdyż trzeba jak zawsze je ściąć, jednak nadaje świetny połysk włosom i są miękkie w dotyku, aż idzie się zakochać *.*


Piękny zapach<3


Używa może ktoś ten tusz? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii :)


Miłego dnia Kochani :)
~Ola



16 komentarzy:

  1. świetne zakupy :) też bardzo lubię sklep Sinsay :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweterek :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam syoss'a uważam że to najlepszy szampon ever! :)
    Mój Blog - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak? to super, bo właśnie nie wiedziałam jak się sprawdzi :) ale jestem na razie mile zaskoczona :)

      Usuń
  4. Świetne rzeczy! Daj znać jak sprawdza się tusz,sama na niego poluję:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dam znać, sama jestem ciekawa efektów :)

      Usuń
  5. Mój ulubiony sklep! ^^
    Śliczne bluzki :*
    Pozdrawiam
    love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sinsay! Ten pierwszy sweterek jest genialny! Jak pojadę to przyjrzeć sie mu!

    modoy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy :) Akurat koszulek w Sin Sayu nie lubię ale całą resztę uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham ubrania sinsay, bo są tanie i zawsze można coś sobie znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie koszulki ;) ten sweterek przyda ci się na chłodniejsze letnie wieczory ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tshirty bardzo fajne, na pewno przydadzą się na tegoroczne lato ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kocham Sinsay ♥ Taką jak ty masz czerwoną bluzkę to ja mam siwa, śliczny sweterek :) Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękujemy za każdy komentarz :) ♥

♥ Wasza opinia daje nam dużą motywację ♥