czwartek, 16 lipca 2015

ByDziubeka, Lidl, mix tygodnia .


Już na wstępie, ogromne przeprosiny, że nas tu zupełnie nie ma, ale to wszystko przez nowe sytuacje w jakich się znalazłyśmy, a dokładnie to codzienna praca w sezonowych barach nad morzem, czyli od rana do wieczora na pełnych obrotach. Nie jest nam łatwo pogodzić to wszystko, zmęczenie wygrywa, ale powoli sę stabilizujemy :) wreszcie mogłyśmy się zobaczyć, pogadać, pośmiać i zrelacjonować ostatnie dni, tygodnie. Może w piątek uda nam się skoczyć na zdjęcia:) 

A dziś, kilka nowości:

Taką samą, tylko w innym kolorze kupiłam też mamie, za to, że po prostu jest :)
ByDziubeka
ByDziubeka

Sportowy zegarek z Lidla, mierzy puls, tętno, spalone kalorie, ma licznik, stoper, podświetlenie, w zestawie z pasem i uchwytem na rower. Pas bardzo wygodny, praktycznie go nie czuć. Posiada jeszcze kilka innych opcji, równie przydatnych.


I sportowe koszulki z Lidla, na ramiączkach, więc mega przydatne :)
Widziałam też idealne staniki sportowe, ale nie było mojego rozmiaru, więc już wysłałam Chłopaka do innego Lidla :)



Świętowanie moich urodzin w Pueblo :)



A tu powrot do 'młodości' i o dziwo - nowe smaki ! Jeszcze była pigwowa, ale ta zdecydowanie wygrała, gdy wybierałyśmy ją z Olą :)


Kubek, motywacja, cytat życia, z którym zaczynam nowy dzień, bo przecież trzeba walczyć o swoje :)

Gym hero


Jestem uzależniona od kolorowych etui i tu widać to znakomicie, a to tylko ostatnia dostawa, hihi !


A tu moje i Tośka maleństwa, kolejne uzależnienie, bo buty muszą być porządne ! :))

Udanego tygodnie Urocze!

~Agata

4 komentarze:

  1. ta bluzeczka czy stanik sportowy crivit jest najlepszy
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W Lidlu jest dużo porządnych rzeczy, ja ostatnio skusiłam się na spódnice we wzorki :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten post ^^ Super jest ten sportowy zegarek i ogólnie super prowadzicie bloga :) Pozdrawiam :)

    http://paullalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie moge kupic taki kubek? :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękujemy za każdy komentarz :) ♥

♥ Wasza opinia daje nam dużą motywację ♥