czwartek, 3 września 2015

Lato jeszcze trwa ♡☆♡

Cześć dziewczęta i chłopcy 
Nadszedł niestety ten straszny moment.. powrót do szarej rzeczywistości - szkoły . Rozpoczyna się najgorszy i najtrudniejszy rok w moim życiu - matura i egzaminy zawodowe. Ahh jak tylko sobie o tym pomyślę to mam trochę ciarki ;))). Agata odpoczywa w Turcji , ale za to ja czuwam nad naszym blogiem :). Prezentuję dzisiaj nieco jeszcze letnią stylizację mimo, że zrobiło się troszkę zimniej, ale lato jeszcze trwa dlatego wykorzystamy je do końca ! ♡ 










Jak mija wam pierwszy tydzień września ? 
Miłego dnia :) 
~Ola ♡

8 komentarzy:

  1. Ja w tym roku mam sprawdzian gimnazjalny. Boję się, że nie dam rady. Mamy teraz tematy, których nie ogarniam i już aż odechciewa mi się wszystkiego ale nie mogę teraz się poddać ;// Fajne spodenki :)

    http://paullalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze to dobre podejście! Powodzenia :))

      Usuń
  2. Mnie czeka egzamin gimnazjalny trzecioklasisty i podobnie jak ty pomyślisz o maturze a ja o egzaminie to także mnie ciarki przechodzą. Mniej więcej wiem co czujesz i już dziś życzę ci powodzenia na maturze :)
    http://necia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodenki! *.* W kwietniu niestety czeka mnie egzamin gimnazjalny, boję się o niektóre przedmioty, ale mam nadzieję, że dam radę i dostanę się do mojej wymarzonej szkoły ^^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi o dziwo mija bardzo spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne to wycięcie na bluzeczce! ♥ Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny luzacki zestaw:) piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękujemy za każdy komentarz :) ♥

♥ Wasza opinia daje nam dużą motywację ♥